Terug

OP 2017!

Daar zijn we dan, 29 december 2016. Een jaar voorbij. We laten 2016 achter ons en een nieuw jaar ligt aan onze voeten. Het was een bewogen jaar, 2016. Ik laat de algemene ontwikkelingen en evenementen over aan andere blogs, als we daarover beginnen zijn we nog wel even bezig… Voor ons was 2016 een jaar van doorontwikkeling en groei. De data-driven mindset die steeds verder doorsijpelt bij retailers en andere ondernemers zorgt voor steeds meer interesse in onze producten en diensten.

Inzichten

Al eerder schreef ik ‘beginnen met data, neem kleine stapjes’ en dat mogen wij in de praktijk uitvoeren voor een groeiend aantal retailers. En wij leren hier zelf ook van! Door de vele data-analyses die wij uitvoeren krijgen wij steeds beter inzichtelijk wat wel, en niet, werkt als het aankomt op online folders en andere publicaties. Relevantie is natuurlijk per definitie uniek (op een niveau doelgroep of individu), maar in de stap daarvóór zien wij steeds beter wat er over het algemeen digitaal gewaardeerd wordt.

Sharing = Caring

We gaan 2017 goed beginnen en gaan onze kennis delen met retailers en retail-bureau’s (en andere folder-gekken). Op donderdag 9 maart organiseren wij daarom samen met onze partner De Reclamefabriek een meetup met het thema ‘De Perfecte Folder’ #DPF17. Aan het precieze programma wordt nog gewerkt maar ik kan alvast verklappen dat we veel interessante inzichten te delen hebben. Wil jij ook meer weten over zaken als (online) leesgedrag en gepersonaliseerde content? Geef je vast op!

Alvast de beste wensen voor 2017!

Team Online Publisher

Ellen

Account Manager