Wat gebeurt er?

Stagiaire Operations gezocht!

Online Publisher creëert bijzondere data-driven en interactieve publicaties. Wij geven onze klanten de tools die nodig zijn om hun diensten te verbet...

Online Publisher zoekt een Sales Manager!

Sales Manager - New Business Wij zijn op zoek naar echte salespower. You eat pray love sales. Naast sales bij klanten, denk en werk jij mee aan groe...

Online Publisher zoekt een stagiaire operations!

Online Publisher creëert bijzondere data-driven en interactieve publicaties. Wij geven onze klanten de tools die nodig zijn om hun diensten te verbet...

OP 2017!

Daar zijn we dan, 29 december 2016. Een jaar voorbij. We laten 2016 achter ons en een nieuw jaar ligt aan onze voeten. Het was een bewogen jaar, 2016....

Beginnen met data? Keep it simple, neem kleine stapjes

Data? Waarom en hoe? Data is zogezegd ‘hip & happening’. Als marketeer kun je tegenwoordig bijna geen digitale stap meer zetten zonder geconf...

Folders, folders en nog eens folders

De huis-aan-huis folder De folder; bij retailers nog altijd een hot topic. Folders zijn bij uitstek het medium voor een groots bereik van de Nederlan...

Wees trots op de folder!

Één van de vragen die ik altijd van retailers en e-commerce managers krijg is of de folder niet achterhaald is en ingehaald is door het internet? In...

Retailers, er ligt omzet voor het oprapen!

Weet wat je moet publiceren in je online folder, word relevanter en verhoog conversie. De grootste uitdaging voor retailers in 2016 is toch wel meer ...

Retailers: Onderschat de kracht van je online folder niet

Big data is een veel genoemd onderwerp in de marketingwereld. Ik werd getriggerd door het blog van Gerard Brinkman hij schrijft: ‘Big data is een hy...

De winkelmandmodule: Een conversie verhogende feature

Onlangs heeft Adam Brandstore besloten om gebruik te gaan maken van de winkelmandmodule in het online Adam Magazine. De winkelmandmodule maakt het mog...

Brievenbusreclame Congres: De ontwikkeling van de papieren en digitale folder

Op donderdag 21 mei was het Brievenbusreclame Congres in Maarssen. Het was alweer de 19e editie van het congres. Een congres dat draaide om de toekoms...

Hoe ‘predictive publishing’ voorspelt wat je klant wil lezen en de omzet verhoogt.

Inmiddels heb je gelezen hoe belangrijk het is om je online folder interactiever te maken en te starten met het verrijken van profielen om meer inzich...

Hoe de online folder meer inzicht geeft in het gedrag van de doelgroep

In de vorige blog "Hoe je met de online folder aansluit op de klantbeleving van de consument" was al duidelijk te zien dat er nog ontzettend veel kans...

Hoe je met de online folder aansluit op de klantbeleving van de consument

De nieuwe online technologieën groeien explosief en veranderen de retailsector de komende jaren meer dan ooit te voren. De smartphone is inmiddels di...

Paper Age – De ondergang van geprinte media

Paper Age is een prachtige korte animatiefilm van Ken Ottmann. De pagina’s van een krant komen tot leven in een 3D animatie en vertelt het verhaa...

Interactieve printadvertentie

Interactieve printadvertentie   Vorige maand hebben we al een stukje geschreven over Experience Marketing. Een gaaf nieuw voorbeeld hier...

Digitale belevenissen

Experience marketing was een aantal jaren geleden flink in opkomst en is nu iets wat bij een flink aantal bedrijven niet meer weg te denken is uit het...

Tabletgebruik

In de ochtend lees ik het nieuws op mijn iPad onder het genot van een kopje koffie, en als het weer het toelaat zit ik fijn in de tuin. Meestal check ...